התלבטות לפני ניתוח
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעוד כחודש נקבע לי תאריך לניתוח וריקוצל משני צידי האשך. הבנתי מספורטאים לדוגמא רוכבי אופניים שלאחר ניתוח רוב הסיכויים לוריקוצל חוזר הוא גדול... במקרה שלי הספורט הוא גלישת גלים כאשר השהות במים קרובה לשעתיים ויותר מה שאומר ישיבה מרובה וממושעת על הגלשן ואזור האשכים נוטה להתכווץ עד מאוד במים. השאלה היא אם יש טעם בביצוע הניתוח או וויתור ושימוש בזרע שהוקפא... תודה רבה .
שלום רב, הסיכוי להשנות וריקוצלה הוא 2-4% בשיטות הטובות ועד 15-20% בשיטות הפחות טובות. ספורט לא משפיע על התוצאות במידה משמעותית. בכל מקרה עדיף לנסות לשפר את איכות הזרע במידה ואפשר ולהשתמש בזע טרי - מאשר להשתמש בזרע קפוא. בברכה, ד"ר רענן טל