ביופסיה
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר הפרשה מסיבית מהפטמה (ירוקה) עברתי ניתוח בו הוציאו את הצינורית הבעיתית. בתשובה של הביופסיה לאותה צינורית רשום: usual ductal heyperplasia הרופא אמר שהתשובה תקינה אבל כשחזרתי הביתה והסתכלתי באינטרנט ראיתי שמצויין שנשים שיש להן-heyperplasia נמצאות בסיכון יותר גבוה. האם זה נכון ואם כן מה זה אומר? תודה.
שלום רינה, ישנם 2 סוגים של usual ductal hyperplasia Mild hyperplasia of the usual type סוג זה אינו מעלה סיכון לחלות בסרטן השד Moderate or florid hyperplasia of the usual type סוג זה מעלה סיכון פי 1.5-2 לחלות בסרטן השד , אכן מהווה גורם סיכון לא כ"כ משמעותי תתיעצי עם רופא שלך מה הסוג של היפרפלזיה שהיה לך