פיברומה
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 25, התגלו לי מספר פיברומות בשד שנבדקו על ידי כירורגית ובדיקת אולטראסאונד והניבו כי מדובר בגושים שפירים. יש לי במשפחה היסטוריה מצד אבא שלי- סבתא שלי חלתה בסרטן השד בגיל מבוגר (70 פלוס) , האם אמי בסיכון לפתח את המחלה? עלי לעשות בדיקה גנטית? (מצד אמא אין היסטוריה של המחלה) בברכה שירן
לקריאה נוספת והעמקה
פיברואדנומה שכיחה בגיל הצעיר וכשלעצמו אינו גורם סיכון לסרטן. הסיפור המשפחתי שציינת לא מהווה אינדיקציה לבדיקת BRCA עבורך. כך או אחרת עליך להבדק אצל כירורג שד שיקבע את תדירות המעקב והבדיקות אותן רצוי שתבצעי.