תופעות לוואי דוקסילין ומינוציקלין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מיכל שלום , רופא עור אבחן את הבעיה ממנה אני סובלת כחודשיים כ "ORAL DERMATITI" ורשם לי כדורי דוקסילין 100 . מאחר ופיתחתי תופעות לוואי קשות לכדורים הנ"ל , החליף לי לכדורי דוקסילין 50 Xפעמיים ביום. גם כאן, לאחר כ 6 ימים , התחילו תופעות לוואי קשות (בחילות חזקות עד כדי הקאה, סחרחורות וכאבי ראש) . התופעות לא מאפשרות לי לתפקד. האם יש דבר מה נוסף שניתן לנסות ??? תודה רבה מראש על תשובתך, בחורה
האבחנה ORAL DERMATITIS ושם הכדורים השניים שקיבלתי: מינוציקלין
שלום, ממליצה להפסיק את התרופה. ניתן לנסות תרופה בשם דוקסילין מאותה משפחה (טטרציקלינים) שלרוב אינה גורמת לתופעות לוואי. בהצלחה!