חור בשיער בראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כחודש וקצת הבחנתי במעין חור בצמיחת השיער בחלק האחורי של הראש (בערך בין העורף למרכז הראש) הלכתי לרופא עור שנתן לי משחה שבינתיים לא עוזרת. מה יכולה להיות הסיבה? והאם השיער יחזור לצמוח? תודה רבה
שלום, רושם כי מדובר באלופציה אראטה, זוהי התקרחות מוקדית, המופיעה באופן פתאומי ומתבטאת בהופעת אזורי הקרחה עגולים. התקרחות זו נגרמת על ידי מערכת החיסון התוקפת את זקיקי השערות וגורמת לנשירת השערות. לרוב חולפת באופן ספונטני תוך שנה. במידה ואין צמיחה ניתן לנסות לטפל מקומית על ידי שימוש במשחת סטרואידלית, הזרקה של סטרואידים מקומית ותכשירים נוספים כגון: אנתרלין המגרים את אזור ההתקרחות ומעודדים צמיחת שיער. בהצלחה!