מריטת שיער וראוקוטן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, התחלתי לקחת ראוקוטן לטיפול באקנה, האקנה אומנם לא חמור אך משאיר צלקות על פני ולכן הרופאה החליטה להתחיל ב10 מג ליום, האם מותר לי למרוט שיער מהפנים עם פינצטה? לעור שלי גם ככה נטיה להצטלקות ( אולי קשור לתת פעילות של בלוטת התריס שהגוף לא לגמרי התאושש ממנה) ומה לגבי הגוף, מותר למרוט עם מכונה? או רק לגלח? ושאלה אחרונה- האם אפשר להמשיך להשתמש בנוסחאת קליגמן במקביל לראוקוטן? תודה רבה
שלום, מריטת שיער עם פינטציה בעדינות אפשרית, אך הסרת שיער בשעווה/ לייזר וכדומה לא מומלצת בתקופת הטיפול ושלושה חודשים לאחר סיום הטיפול. לא ממליצה על טיפול בנוסחת "גליקמן" תחת טיפול. מומלץ להקפיד על ליחוח העור והשפתיים.