סירפדת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בת 68 לפני 21 שנה סרטן שד רק הקרנות ולמפקטומי. פסוריאזיס מזה 15 שנה רק בשוקיים. ל.ד. עם נורווסק ליפיטור 20 מג לנטון ויוטירקס. מזה כמעט שנה מופיעות פריחות באות והולכות בעיקר בשני צידי המותניים ומתחת לחזה. מגרד. האבחנה לסירפדת גם של אלרגולוג. והמלצה לקחת אנטי היסטמין כשזה מופיע. שאלות : האם ניתן להיפטר מזה? נטילת האלרג'י או דומיו בד"כ מרדימה. האם יש פתרון אחר או צורך באבחנה אחרת ? תודה רבה.
תרשמי את הטלפון שלך ואשלח לך פרטים על הרופא ופתרון לסירפדת. שרה