כיצד לטפל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום יש לי פטריה בצורת עיגול אדום בצידי הרגליים הרופאת עור רשמה לי קומאגיס וציקלודרם רציתי לדעת אם אפשר להשתמש בקומאגיס ואחרי שמתייבש בלמיסיל שייש לי בבית והאם קומאגיס יעיל להעלמת העיגולים האדומים למרות שאין לי דלקת ברגל תודה מראש(:
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, תפרחת בצורה "טבעתית" עשויה להיות פטרת המועברת על ידי חתול. בנוסף, באבחנה מבדלת אקזמה נומולרית ששכיחה בעיקר בשוקיים, אלרגיה ממגע ועוד. לגבי הטיפול במידה ומדובר בפטרת ניתן לטפל בקרם ציקלודרם פעמיים ביום למשך חודש. קרם קומגיס מכיל גם סטרואיד +אנטי פטרייתי ומתאים למקרים בהם יש מרכיב דלקתי. בהצלחה!