שלפוחית בעור בגלל סרט הדבקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי נאלצתי השבוע להדביק תחבושת על הזרוע בעקבות קעקוע, עטפו לי עם ניילון את האיזור ותפסו עם מסקינטג טייפ רפואי לדעתי כי הוא ירד ולא השאיר סימן. בבית הייתי צריך לחבוש שוב ללילה ותפסתי את הניילון עם מסקינג טייפ משרדי רגיל, בבוקר כשהורדתי אותו ראיתי שבמקום של הסרט הדבקה נוצרו שלפוחיות. אני מניח שזה גירוי מהדבק של הסרט, איך כדאי לטפל? כרגע אני מורח על זה בפנטן פלוס (כי זה גם מה שאני מורח על הקעקוע) תודה. מצ"ב תמונה: http://www.beok.co.il/UploadFiles/ForumMessagePics/Fmi_1574036_1.jpg להעתיק ולהדביק בשורת הכתובת
צורה אקוטית של אלרגיה ממגע עשויה לגרום לשלפוחיות. בהחלט תיתכן רגישות חומר הדבקה.