לאחר הבהרת שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני כשבועיים עשיתי הבהרת שיער . אין ספק שאני רואה את הפגיעה בשיער וגם הקרקפת נהייתה בהירה עד המצח... מה שכרגע יותר מטריד אותי היא שלפני יומיים שמתי אמפולה ע"מ לשקם את השיער ומאז שורף ומגרד לי מאד בקרקפת . יכול להיות שעודף הכימיקלים נצר את זה או איזשהי אלרגיה אין לי מושג מה שבטוח אני ממש סובלת ולא יודעת מה לשים בראש כדי שהגרד ירגע . שנית רציתי לברר מתי אוכל לעשות צביעה בשיער על אף שהייתי רוצה להימנע מלשים משהו כימי על הראש מתישהו כבר לא תהיה לי ברירה... איך אדע אם הגרד כרגע מחייב קביעה דחופה לרופא עור ? המון תודה מראש...
הסיבה השכיחה לרגישות לצבע היא חומר בשם פראפנילן דיאמין. חומרי ההבהרה עשויים לגרום גירוי לקרקפת ואינם בהכרח קשורים לנטייה אלרגית.אבחון לאלרגיה ניתן לבצע באמצעות "מבחן טלאי". ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת טיפול רפואי להקלה בגירוי ובגרד. ישנן משחות ותמיסות סטרואידליות, אך יש צורך במרשם רפואי. כמובן, להימנע משימוש בצבע וחומר הבהרה עד השלמת הברור. בהצלחה