שיזוף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הידיים שלי השתזפו לעומת שאר הגוף בחודשיים האחרונים..חלק אחד הרבה פחות השתזף, החלק הפנימי של היד. יכול להיות שהחלק הזה איכשהו נחשף פחות לשמש וכשהשיזוף ירד העור יהיה אחיד או שזה נראה כמו משהו לא תקין? החלק הבהיר יותר הוא בצבע של כל הגוף, נגיד שמסובבים את היד לכיוון האחורי שפחות משתזף אז זה באותו הצבע.גם ביד השנייה באותו מקום יש את אותו דבר רק שהמקום כן טיפה יותר שזוף אז זה פחות בולט יש מצב שהשיזוף ירד והעניין יסתדר? אם כן האם שיזוף בידיים חייב לרדת בחורף? תודה מראש! מצרפת גם תמונות- http://jpg.co.il/view/5638f4bf3afe9.jpg/ http://jpg.co.il/view/5638f4d8e0db6.jpg/
שלום, בתהליך השיזוף יש יצור מוגבר של מלנין. השיזוף זמני ונמשך מספר שבועות.