ריפוי לנצח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מספר שאלות 1)האם נטילת קיורטן תמנע מהאקנה לחזור לנצח? האם יש דבר כזה בכלל ריפוי טבעי? 2)האם טיפול פוטותרפי יעיל כמו טיפול בקיורטן? 3)האם אפשר ליטול קיורטן במצב בינוני? 4)האם נטילת קיורטן מייפה את העור בנוסף לשיפור הפצעים והאם היא מעלימה כתמים? נמאס לי מאוד מהאקנה סליחה על החפירה אשמח לתשובה מהירה ,תודה רבה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
אחוזי ההצלחה עם קיורטן גבוהים מאוד, אולם לעיתים ישנה הישנות. היתרון בטיפול זה הוא ההשפעה על בלוטות החלב. טיפול פוטו בעיקר משפיעה על הדלקת והחיידק ומקביל לטיפול אנטיביוטי. קיורטן אינו פותר את בעית הצלקות לאחר אקנה. בהצלחה!