שאלה בנושא צלקות בעור הפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מיכל מידן שלום רב, קוסמטיקאית המליצה לי על טיפול לצלקות אקנה בפנים ע"י שימוש במכשיר גלי רדיו RF, ולאחר מכן שימוש במשחה שנקראת צלקתון, האם הדבר יעיל ? הבנתי שפילינג רפואי עוזר, האם שיטה זו גם יעילה ?
שלום, לא ניתן להעלים צלקות אלא לטשטש ושלפר את המראה שלהן. באשר לטיפול ממליצה על טיפול בלייזר ולא גלי רדיו. הטיפול המומלץ הינו שילוב של לייזר אבלטיבי(חותך)בשילוב לייזר שאינו אבלטיבי שמבוסס על חימום עמוק ועידוד קולגן חדש. בנוסף ניתב לשלב פילינג שטחי על מנת לעבוד על האפידרמיס. לפרטים ופגישת יעוץ ניתן לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה באיכילוב טלפון 6972424 בהצלחה!