קרם או ג'ל בריאים לשיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עבור גברים - יש קרם או ג'ל או ווקס(Wax) שהם בריאים לשיער? לי ספציפית יש סבוריאה דרמטיטיס אז אני מניח שווקס או ג'ל רגילים יכולים לגרום לבעיות... אבל גם אם הם לא גורמים לבעיות - אז מעדיף את הפיתרון הטבעי יותר. גם עדיף ווקס כי רק הוא מסדר את השיער הכי טוב. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, תכשירים אלו מגבירים את רמת השמנוניות של הקרקפת. במיוחד בסבוראה, מצב שבו יש הפרשה מוגברת של חלב. שומניות היתר מתבטאת בעיקר באזורי העור שבהם יש ריכוז גבוה של חלב ובעיקר בפנים ובעור הקרקפת. תכשירים אלו עשויים לגרום להחמרה בקשקשים ולנשירה מוגברת של שיער. חג שמח!