חתיכת עור עודפת בסנטר לאחר גילוח
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר גילוח יומיומי במסגרת צבאית, לפני כחודשיים "צץ" בין הסנטר לצוואר שלי עור עודף, נראה קצת כמו "פרונקל" גדול במיוחד, אבל עם מרקם שונה מ"פרונקל" רגיל - יותר נראה כמו חתיכת עור שפשוט צמחה שם. חתיכת העור היא בערך בגודל של צימוק. השתמשתי במונח "פרונקל" כדי להבהיר שחתיכת העור היא חיצונית ונראית כמו משהו שתלוי על העור. - האם אני צריך לדאוג מכך? מה מומלץ לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה לפנות לרופא עור לבדיקה קלינית יתכן כי מדובר בסרח עור, נגע זה בדרך כלל אינו מזיק מבחינה בריאותית, אך לעתים מתרחש גירוי של סרח העור כתוצאה מגילוח או מגע בתכשיט או בגד. חתימה טובה!