פיגמנטיציה ולייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי פיגמנטציה כבר כעשרים שנה מעל השפה העליונה. נאמר לי עי דמטולוג מומחה שזה נוצר בעקבות הסרת השיער בחוט שהייתי נוהגת לעשות. הפסקתי עם החוט והתחלתי טיפולים בלייזר. מכיוון שאני לא יכולה ללכת עם שפם בחוץ. הלכתי לעשות שוב לייזר כשבוע לאחר הטיפול הראשון. אני יודעת שלרוב לייזר עושים עם מרווח של חודש-חודשיים בין טיפול לטיפול. מה הסיבה לכך? האם גרמתי נזק לעור אוו ליעילות הטיפול? האם אוכל לעשות במרווחים של שבועיים כל טיפול? שכן חודש זה המוןןןןן זמן לחכות.... תודה ושנה טובה :)
שלום, מומלץ לחכות כחודש וחצי-חודשיים לצמיחת שיער. במרווחים קצרים הטיפול לא יעיל.