זיפים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשנות העשרים שלי , ויש לי בעיה מוזרה בפנים: באזור השפם והלסת גדלים הזיפים בצורה תקינה, מלאה וטבעית. מצד שני, בלחי אחת גדלים לי זיפים בצורה תקינה, ובלחי השנייה כמעט וכלום, ממש קובץ קטן של שערות. האם זה תקין, למה זה קורה והשאלה הכי חשובה : מה ניתן לעשות כדי להגדיל את כמות הזיפים בלחי הזאת, כדי שהמראה בשתי הלחיים ישתווה? רון
שלום, ישנם שלבי צמיחה שונים של השיער, והשיער באזור מסויים אינו באותו שלב צמיחה. ישנן בעיות שונות של התקרחות מקומית או דילול שיער. לאבחון ממליצה לפנות לרופא עור לבדיקה קלינית. בבית חולים ישנה מרפאת שיער ניתן לפנות ליעוץ דרך הקופות. בהצלחה!