אקנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת ה-15 סובלת מאקנה. טופלה במשחת Duac שעזרה מאוד אך כיום לא ניתנת להשגה. רופא נוסף אבחן אקנה חריפה והציע טיפול דרך הפה עם רוקאטן. נשלחנו לערוך בדיקות דם שם להפתעתנו התגלה רמות נמוכות של המוגלובין (8.5) ועוד ערכים נוספים לא תקינים בספירת הדם. אני מניחה שכעת לא ניתן להתחיל בטיפול לאקנה עד שספירת הדם לא תהיה תקינה.
אני מציע לבדוק תחילה את סיבת האנמיה ולטפל בה . למיטב ידיעתי אין מניעה לטפל ברוא קוטן בעת אנמיה אך ההחלטה נתונה בידיו של הרופא המטפל בה