סוג של פריחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. הנני בת 28 משקל תקין אורך חיים בינוני סובלת מהפרעות חרדה. במספר הימים האחרונים יוצאת לי פריחה בולטת מעל העור מגרדת אדומה ושורפת. לאחר מכן היא נעלמת ועוברת למקום אחר. כאילן היא מטיילת מאיזור לאיזור. וזה קורה רק בפלג הגוף העליון. יכול להיות שזה אורטיקריה? זה לא מגיע בכמות גדולה כמה בליטות גדולות, מגרדות, נעלמות ועוברות לפיסת עור הבאה. מה זה לדעתך?
זה אורטיקריה בוודאות ואל תצפי לתרופה מהרפואה הקונבציונלית שתרפא אורטיקריה כי אין להם כזו . מרגע שתתחילי לקבל תרופות את תכנסי למעגל קסמים של תרופות והחמרה כתוצאה מהפסקה שלהם. התרופה היחידה בעולם לאורטיקריה היא תרופה צמחית שתוכלי למצא באתר של המטפל. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר ותשמרי במועדפים זה מידע מציל של החיים מהצרה הזו. טלי
אכן תיארתי לעצמי. תודה רבה לך, המשך יום נפלא!
זה אורטיקריה בוודאות ואל תצפי לתרופה מהרפואה הקונבציונלית שתרפא אורטיקריה כי אין להם כזו . מרגע שתתחילי לקבל תרופות את תכנסי למעגל קסמים של תרופות והחמרה כתוצאה מהפסקה שלהם. התרופה היחידה בעולם לאורטיקריה היא תרופה צמחית שתוכלי למצא באתר של המטפל. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר ותשמרי במועדפים זה מידע מציל של החיים מהצרה הזו. טלי