כתמי עור לאחר שימוש בתרופות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני ארבעה שבועות נעקצתי ע"י מדוזות בגפיים עליונות ותחתונות ובבטן. השתמשתי במשחות אנטיביוטיות, ביאפין וסולבירול. קראתי שתופעת הלוואי של הסולבירול היא הופעת כתמים לבעלי פיגמנטציה. יש לי פיגמנטציה ומסביב לכל עקיצה יש כתם כהה. יש לציין שהעקיצות כמעט נעלמו והכתמים נשארים.מה ניתן לעשות כדי להוריד את הכתמים? אשמח לתשובה אני מאד חוששת שישארו
לקריאה נוספת והעמקה
עם הזמן הפיגמנטציה תשתפר ורוב הסיכוי שתעלם. ניתן לפנות לרופא עור לטיפול תכשיר הבהרה (רקיחה פרטית) שעשוי מעט לעזור. הכי חשוב להקפיד על שימוש בקרם הגנה על מנת למנוע החמרה בפיגמנטציה.