סימני מתיחה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי המון סימני מתיחה ברגליים והם לבנים וממש חלק קטן אדומים סגולים. האם אחת ולתמיד יש משהו שיכול אולי להעלים? ספורט יכול להעלים? או המצלמה על משחה כלשהי? יש לי המון! תודה
לקריאה נוספת והעמקה
סימני מתיחה הוא נושא בעייתי ומטריד. בהתחלה הקווים נראים אדומים ובולטים ובהמשך צבעם משתנה ללבן. כדאי תמיד להתחיל בטיפול בשלב ההתחלתי שבו הפסים בצבע אדום. תכשירים אפשריים הם תכשירים ע"ב רטין A אך יש צורך במרשם רופא. בנוסף ישנו מגוון רחב של שמנים לעיסוי אך יעילותם נמוכה יותר. אופציה נוספת היא טיפול בלייזר, מדובר בסדרה ארוכה של טיפולים וההטבה לה ניתן לצפות חלקית בלבד במקרה זה.