עזרה!
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-4 שבועות השתמשתי במסקרה עמידה למים ללא שידעתי. הייתי ללא מסיר איפור ולא הצחלתי להסיר אותה..אלא רק ממש בכוח באמצעות מים ומגבונים..המון המון ריסים נתלשו לי בעקבות כך..והריסים בעיניים הדללו בחצי בערך..עכשיו אחרי 4 שבועות יש המון ריסים קטנים שיותר קצרים מכל השאר..זה אומר ששה הצמיחה של הריסים שנשרו ושבסוף גם הריסים האלו יגיעו לאורך של השאר או שיש סיכוי שהריסים שנפלו לא יגדלו באורך כמו שהיו לפני? אני ממש מפחדת כי כל הריסים שלי היו ממש מלאות וארוכות לפני כן ועכשיו הן לא יפות כמו קודם..האם מומלץ לשים שמן קיק? או משהו אחר? תודה רבה רבה מראש!!
אל דאגה, הריסים יצמחו חזרה. ממליצה לעבור למסקרה רגילה או להשתמש במסיר איפור טוב בעדינות. ישנם תכשירים רבים לעידוד צמיחת שיער, כגון לטיס ואחרים. רופאי עור אינם ממליצים על סוג ספציפי היות ולא הוכחה יעילותם במחקרים.