עזרה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום..רופא עור אמר שיש לי סבוריאה בגבות..ויש לי בתקופה האחרונה נשירה בגבות האם יש קשר? והאם סביר להניח שאחרי טיפול בסבוריאה גם הנשירה תפסיק? קיבלתי טיפול של תרחיץ דיפרוסאליק האם זה באמת מומלץ ולא יחמיר את הנשירה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, סבוראה הינה מחלת עור כרונית, מאופיינת בקשקשת ואדמומיות. שכיחה בצידי האף, הגבות והקרקפת. ישנן סיבות רבות לדילול שיער בגבות, בינהן מחלות עור כרוניות כגון: סבוראה, סבופסוריאזיס. התקרחות של השיער בגבות לא שכיחה בהקשר של סבוראה. ממליצה על תכשיר חלש יותר מדיפרוסליק לאזור הגבות כגון משחת טופיסלן או קרם הידרואגיסטן. בהצלחה!