ורידונים מתחת לעיניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי ורידונים (נימים עבים) מתחת לעיניים בצבע סגול-כחול. שמעתי שאפשר לנסות לטפל בזה בלייזר או בצריבת מחט ורציתי לדעת מה יכולות להיות ההשלכות של טיפול כזה (הצטלקויות, פגיעה בראייה וכדומה)? כמו כן האם את מטפלת בנושא הזה או מכירה רופאים אשר מטפלים בזה?
לקריאה נוספת והעמקה
לא ממליצה על טיפול בלייזר או מחט חשמלית באזור זה.
לא ממליצה על טיפול בלייזר או מחט חשמלית באזור זה.
ד"ר מידן, מה הסיבות שאינך ממליצה על הטיפולים? זו בעיה שממש מפריעה לי. תודה
ד"ר מידן, מה הסיבות שאינך ממליצה על הטיפולים? זו בעיה שממש מפריעה לי. תודה