כפר הנשיא
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר מיכל מידן, התחלתי להשתמש במשחה "סאנאקטיק" לטיפול בעור בעייתי בקרקפת. בהוראות כתוב שניתן להשתמש במשחה למשך 30 יום מפתיחת השפורפרת. השפורפרת יחסית גדולה (50 גר') וב- 30 יום משתמשים אולי ב- 10% של השפורפרת. עד כמה חשוב להקפיד על עניין זה במיוחד שמחיר השפורפרת הוא 300 ש"ח. פניתי לחברה אבל הם ממש לא מתייחסים. אשמח לשמוע את חוות דעתך. בברכה אורי
לקריאה נוספת והעמקה
כל תרופה שפג תוקפה צריכה להיזרק, גם אם היא נראית תקינה, כי ייתכן שהיה שינוי כימי שלא מתבטא בצורה החיצונית של התרופה.