טריכולוטומניה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן, אני בן 21. קרוב ל3 שנים אני תולש שערות מהסנטר, יש אזור מסויים שאני מרבה לתלוש בו. הבנתי שמדובר בטריכולוטומניה. אזור התלישה גודל ממש ממש לאט (אם בכלל), שאר הפנים עם זיפים לעומת הקרחת שבכלל נראה שאין שם גדילה כלשהי בזמן הקרוב, מה הסיבה? והאם יש סיבה לדאגה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, טריכטילומניה מאופיינת בשיערות באורכים שונים, בביופסיה ניתן לראות דימום סביב זקיק השיערה. הפרעה זו גורמת להתקרחות לא צלקתית, אולם כאשר ישנה פגיעה ממושכת בזקיקי השיערה עלולה להיווצר התקרחות צלקתית. הבעיה אינה קשורה לבעית עור.