חצ'קון לא מזוהה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מיכל, הבחנתי לפני כחודשיים במן פצעון בחלקו הפנימי של הנחיר הימני שלי. משום שאני יודעת שאסור לפוצץ פצעונים לא התייחסתי אליו והשארתי אותו כמו שהוא. לאחר שבועיים שהוא לא עבר החלטתי לנסות לפוצץ אותו וכשעשיתי זאת נזל לבן יצא ממנו ממש כמו של חצ'קון. היה נדמה שהוא עבר אך יום למחרת זה חזר למצבו ההתחלתי. אתמול התחלתי לשים לב שהנחיר מעט התנפח בפנים והוא נהיה אדום יותר ומעט כואב. רציתי לדעת מה עליי לעשות והאם זה משהו מסוכן. תודה מראש, לורן
שלום, הרושם כי מדובר בזיהום משני לאחר נגיעה בחצ'קון. ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת טיפול אנטיביוטי מקומי או בכדורים. בהצלחה!