אקנתרים ורט אויט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, העור שלי שמן ורגיש עם פצעים פנימיים (לפעמיים, לא הרבה). אני משתמשת לאחורה עם התכשירים רט אויט בלילה ואקנתרים כל בוקר כבר חודש. רציתי לשאול האם יכול להווצר צלקת שקועה קטנה כתוצאה מלחיצה קלה מניסיון להוציא קומודון ? במידה ונוצר גלד על פצע יכולה להיווצר אחכ צלקת ? איך אפשר למנוע היווצרות של עוד צלקות בעתיד ?
לקריאה נוספת והעמקה
בהחלט כן, כל התעסקות בעור עלולה להותיר צלקות אקנה לא יפות. חשוב להימנע מנגיעה בפנים. אין טיפול מונע לצלקות אקנה. יש טיפול לצלקות, אך גם הוא לא מעלים צלקות, אלא מטשטש אותן. בהצחה!