עור יבש קשקשי ואדמומי מתחת לעיניים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 67. מזה כשבוע סובלת מעור יבש ,קשקשי ואדמומי מתחת לעיניים.אין גרודים.מרחתי שמן זית,ווזלין וקרם ניוואה עבה.אין הטבה. תודה חיה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אודם וקשקשת מתחת לעיניים יכולים להיות ביטוי של סבוראה. כמו-כן, תיתכן רגישות לחומר קוסמטי (חומרי בישום, חומרים משמרים ועוד) חשוב לשלל רגישות ולבצע טסטים לסדרת קוסמטיקה על ידי אלרגולוג. בשלב זה ניתן למרוח קרם הידרואגיסטן פעמיים ביום שבוע (יש צורך במרשם רופא), להימנע משימוש של קוסמטיקה ולא למרוח שמן זית וחומרים אחרים. בברכה,