ויטמין e לעור הפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבנתי ששימוש בוימין e לעור הפנים יכול להעשיר את העור ולהיות תחליף לשימוש בקרם עיניים. התחלתי למרוח תוך עיסוי כמה טיפות של שמן ויטמין e מתחת לעיניים בלילה. רציתי לדעת האם זה בסדר ואני לא גורמת נזק לעור ובכלל האם יש בכך תועלת. אציין שיש לי עור יבש. תודה !
ויטמין E לא חודר בכלל את העור חבל על המאמץ שלך ( לא ידעת ) בעור יש נקבוביות זעירות והמולקולה של ויטמין E גדולה יותר מהנקבובית , כמו לנסות להכניס מפתח גדול לחור דלת קטן. אם את מחפשת קרם פנים איכותי תחפשי בגוגל : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. זה האתר, יש שם קרם פנים חלומי. לשמור במועדפים
שלום, אינך גורמת נזק. לקמטוטים סביב העיניים ניתן לטפל בעת הצורך בבוטוקס. בהצלחה!