ויטמין e לעור הפנים

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

21/03/2015 | 01:40 | מאת: ספיר

שלום, הבנתי ששימוש בוימין e לעור הפנים יכול להעשיר את העור ולהיות תחליף לשימוש בקרם עיניים. התחלתי למרוח תוך עיסוי כמה טיפות של שמן ויטמין e מתחת לעיניים בלילה. רציתי לדעת האם זה בסדר ואני לא גורמת נזק לעור ובכלל האם יש בכך תועלת. אציין שיש לי עור יבש. תודה !

לקריאה נוספת והעמקה
21/03/2015 | 06:01 | מאת: נויה

ויטמין E לא חודר בכלל את העור חבל על המאמץ שלך ( לא ידעת ) בעור יש נקבוביות זעירות והמולקולה של ויטמין E גדולה יותר מהנקבובית , כמו לנסות להכניס מפתח גדול לחור דלת קטן. אם את מחפשת קרם פנים איכותי תחפשי בגוגל : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. זה האתר, יש שם קרם פנים חלומי. לשמור במועדפים

21/03/2015 | 18:43 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, אינך גורמת נזק. לקמטוטים סביב העיניים ניתן לטפל בעת הצורך בבוטוקס. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה