הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבא שלי בן 89 חלה בהרפס זוסטר ומטופל בתרופה . רציתי לדעת אם בתחילת המחלה ,בימים הראשונים אסור לצאת מהבית עקב סכנה של זיהום הפצעים יש לו פצעים גם בפנים ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ניתן להידבק במגע ישיר עם השלפוחיות (באבעבועות ולא בשלבקת). בשלב שאין שלפוחיות ויש גלד לא ניתן להידבק. חשוב לא להיחשף לנשים בהריון, תינוקות ומדוכאי חיסון. כמו-כן, סיבוך של שלבקת חוגרת הוא זיהום חיידקי משני. לכן ממליצה למרוח משחה אינטיביוטית על פני הנגעים. במקרה וישנה מעורבות של הפנים חשוב לפנות לרופא עור ולשקול אשפוז במידת הצורך. בהצלחה!