צלקות אקנה- דחוף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי מעט צלקות אקנה באזור הלחיים, בהתחלה הם היו בלתי נראות כמעט עד שהתחלתי לנסות ל"רפא" אותן בעזרת טיפול כמו גלי רדיו RF ומזותרפיה אצל קוסמטיקאית מוסמכת, פשוט הזוי- נוספו רק עוד חריצים!!! ניגשתי לרופאת עור שלי דוקטור מאיה ארנבורג והיא נתנה לי את המשחה אדפרין, עד כמה משחה זו יכולה לעזור למקרה כזה? ואיך זה הגיוני שהטיפולים יצרו עוד צלקות רק במקום לטפל? ממש מתוסכלת ומצטערת שנגעתי בעור מההתחלה... תודה מראש על התגובה
לטיפול בצלקות אקנה ממליצה לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה. הטיפול בתכשיר אדפרין יעיל מאוד לאקנה ולשיפור מראה העור. במידה וישנן צלקות שהופיעו לאחרונה כדאי לטפל בהן בהקדם על ידי לייזר. ניתן ליצור קשר בטלפון 03-6972424
לייזר הכוונה לRF?