פצע חום?!
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתחת לשפת פה תחתונה של מתבגרת. משחת אלוקום תועיל/תזיק? העתק הדבק בבקשה http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2181&MessageId=177896238
שלום, לא מצליחה לעלות את התמונה . הרפס בשפתיים מכונה גם "פצעי קור או פצעי חום", הטיפול לנגע מסוג זה הוא לא בסטרואידים. במקרה של אפטות הטיפול הוא בסטרואידים מקומיים או באלחוש מקומי. אפטה מופיע לרוב החלק הפנימי של השפתיים, בלשון, חנכיים ונראית כנגע אליפטי מחופה שכבה לבנה ומסביב אודם. בהצלחה!
קישור מתוקן: להעתיק ולהדביק בבקשה http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2181&MessageId=177896238