פיטריאזיס רוזאה והנקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבחנו אצלי כנראה פיטריאזיס רוזאה (תשובה בטוחה ותר תהיה עוד שלושה שבועות כשיראו אם זה מתפשט) השאלה שלי היא האם ניתן להמשיך להניק?
פיטריאזיס רוזאה מתפשטת בטרוף ואם את רוצה אינדקציות לכך תבדקי בבקרים ( אחרי הלילה ) אם את רואה נגעים חדשים. אם היית טורחת לחפש באינטרנט היית מוצאת כי קיים טיפול מדהים וקצר שמחסל את הבעיה במקום לסמוך על רופא עור שאין לו תרופות למחלות עור . עוד דבר, אז נניח שבעוד שלושה שבועות כן יאמרו לך שזה פיטריאזיס רוזאה , אז אני כבר אומרת לך שאין להם מה להציע לך. אל תסכימי למרוח לעולם סטרואידים כי ישארו לך פיגמנטציות חומות שלא יוצאים מהם. בהצלחה מאחת שמנוסה
שלום, ניתן להניק בהצלחה!