פיטריאזיס רוזאה והנקה

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

19/02/2015 | 21:38 | מאת: נטע

שלום, אבחנו אצלי כנראה פיטריאזיס רוזאה (תשובה בטוחה ותר תהיה עוד שלושה שבועות כשיראו אם זה מתפשט) השאלה שלי היא האם ניתן להמשיך להניק?

לקריאה נוספת והעמקה
20/02/2015 | 05:32 | מאת: אחת שמנוסה

פיטריאזיס רוזאה מתפשטת בטרוף ואם את רוצה אינדקציות לכך תבדקי בבקרים ( אחרי הלילה ) אם את רואה נגעים חדשים. אם היית טורחת לחפש באינטרנט היית מוצאת כי קיים טיפול מדהים וקצר שמחסל את הבעיה במקום לסמוך על רופא עור שאין לו תרופות למחלות עור . עוד דבר, אז נניח שבעוד שלושה שבועות כן יאמרו לך שזה פיטריאזיס רוזאה , אז אני כבר אומרת לך שאין להם מה להציע לך. אל תסכימי למרוח לעולם סטרואידים כי ישארו לך פיגמנטציות חומות שלא יוצאים מהם. בהצלחה מאחת שמנוסה

26/02/2015 | 09:49 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, ניתן להניק בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה