שאלה לגבי שימוש במינוקסידיל.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. רופא עור נתן לי טיפול בטיפות דיפרוסאליק, ושמפו אגיספור, עבור סבוריאה של הקרקפת אשר גרמה או האיצה נשירת ונסיגת שיער. רציתי לשאול האם אני יכול להתחיל במקביל טיפול בתרסיס מינוקסידיל? ושאלה קטנה נוספת, אני סובל מטיניטוס (ציפצופים תמידיים באוזניים), האם שימוש ממושך במינוקסידיל, אשר אמור להשפיע עד כמה שהבנתי על זרימת כלי הדם, עלול חלילה להחריף את התופעה של הטיניטוס? בתודה רבה, ובברכה. איתמר.
מינוקסידיל מיועד לטיפול באלופציה אנדרוגנית. זוהי התקרחות גברית טיפוסית הנראית כהידללות של השיער בחלקה העליון של הקרקפת, וליד הרקות (במפרצים).במידה וזוהי ההתקרחות ממנה אתה סובל ניתן להשתמש בתכשיר (קיים בספריי ובקצף) לא ידועה לי על בעיה עם מינוקסי וטיניטוס. בהצלחה!
מינוקסידיל מיועד לטיפול באלופציה אנדרוגנית. זוהי התקרחות גברית טיפוסית הנראית כהידללות של השיער בחלקה העליון של הקרקפת, וליד הרקות (במפרצים).במידה וזוהי ההתקרחות ממנה אתה סובל ניתן להשתמש בתכשיר (קיים בספריי ובקצף) לא ידועה לי על בעיה עם מינוקסי וטיניטוס. בהצלחה!
מינוקסידיל מיועד לטיפול באלופציה אנדרוגנית. זוהי התקרחות גברית טיפוסית הנראית כהידללות של השיער בחלקה העליון של הקרקפת, וליד הרקות (במפרצים).במידה וזוהי ההתקרחות ממנה אתה סובל ניתן להשתמש בתכשיר (קיים בספריי ובקצף) לא ידועה לי על בעיה עם מינוקסי וטיניטוס. בהצלחה!