אודם וגרד מסביב לאף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, מזה כ- 3 חודשים יש לי אודם מסביב לאף, מיד פעם זה גם מגרד. לעיתים זה בולט יותר (בעיקר בחום), ולעיתים בקושי רואים את זה. הייתי פעמיים אצל רופא עור שנתן לי אפלומיצין בפעם הראשונה, ופעם השניה טען שלא רואה כלום אבל שהתעקשתי שזה מציק ומגרד לי נתן טבעקוטן. שתי המשחות לא עזרו. ברור לי שלא ניתן לאבחן בלי לראות את זה, אבל אולי אפשר לקבל המלצה למשחה כלשהיא? או משהו טבעי שאפשר למרוח להרגיע? המון תודה, מורן
חפשי בגוגל - קרם סבורם זה הדבר הכי וב בעולם לסבוריאה בעניי. כנראה שיש לך סבוריאה