הרפס וחיטוי כלי מטבח.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי בעיה שמציקה לי מאד. עקב מצב נפשי ירוד, יצא לי הרפס שפתיים. עקב סיבות שאני לא יכולה לפרט כאן, אני לא יכולה לחטא את כלי המטבח הקבועים שאכלתי מהם בעת התפרצות הפצע. קיבלתי טיפול בכדורים + משחת זובירקס. כמובן שאני ובני שחי איתי אוכלים בינתיים בכלים חד פעמיים. אם נאמר נשים את הכלים הקבועים בצד, עד התשיעי לפברואר ולא ניגע בהם, האם הוירוסים ימותו ולא נהיה חייבים בחיטוי כלים אלו? בבקשה תשובה מהירה כי אני בלחץ.( ואני יודעת שלחץ לא מועיל במקרה כזה) תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב ידיעתי, נגיף ההרפס אינו יכול לשרוד זמן ממושך מחוץ לגוף