טיפול בקלואיד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר סגל שלום! בני בן עשרים סובל מקלואיד גדול בבית החזה הקלואיד הוא ותיק ואין אנו זוכרים כיצד ומתי בדיוק נוצר. האם שיטתך כלומר שימוש בלייזר יוכל לשפר את מראה הצלקת? בני עבר טיפולים החל מזריקות שהיו כואבות והפסקנו וכלה ביריעות סיליקון וגופיית לחץ ברמב"ם (הטיפולים היו בצעירותו בתיכון) כעת אנו מנסים למצוא פיתרון פחות אגרסיבי ויותר מועיל. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קלואיד מהווה בעיה טפולית קשה כי מקור הבעיה נטיה של הגוף ליצור צלקות מוגזמות חמורות עם נגע גדול וחמור בהרבה מהנזק הראשוני לעור במקום החבלה . לא ניתן להבטיח שיפור באמצעות הליזר.