צלקות כתוצאה משלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אימי בת 82 מחלימה מתפרחת נוראית כתוצאה מהתפרצות שלבקת חוגרת.סיימה טיפול בכדורי זובירקס. כרגע יש ברוב הפצעים גלד חום ושאלתי האם ניתן להשתמש במשחת קלו-קוט לצלקות/כתמים שמשאירים הפצעים. או אם יש לך המלצה על קרם אחר . תודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
גלד לרוב לא מותיר צלקת היות והפצעים שטחיים. מקומית ניתן למרוח בקטרובן, פוסידין על מנת למנוע זיהום משני. יתכן כי הכאב ישאר לאחר העלמות התפרחת ולכן אני ממליצה לפנות לנוירולוג להקלה בכאב. בהצלחה!
תודה רבה על התשובה המהירה!