פתח תקוה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה עתה קראתי מאמר המדבר על טיפול בלייזר ל"ריענון" עור הפנים במקום פילינג עמוק. להורדת כתמי זמן,כתמים ,כתמי גיל,עקבות אקנה וכו'. האם ניתן לבצע זאת בגילי ? 62 האם הנושא מסןבסד ע'י הכללית? הכיצד ניתן ואיפה ניתן לבצע זאת? וכמובן, עלות , כמה הנושא עולה עם השתתפםות קופה ובלי? סליחה על השאלות הרבות, מאוד מעניין ומעוניינת ...תודה מראש
פנינת שלום הטפול בהחלט יכול לסייע לכתמים, צלקות אקנה וקמטים. הטפול אינו מסובסד על ידי הכללית ומתבצע במלר"מ איכילוב. הטפול מתבצע באופן פרטי. עלותו תלויה בטפול שיבחר ובתכנית הטפול שתקבע אחרי ייעוץ רופא. תוכלי לפנות שבוע הבא ללי בטלפון 0527360470