תופעה מציקה!!
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 33. ומהקיץ הופיע לי מעין פצעים על הפנים, כמה בודדיןם, לאחרונה מזה כחודשיים..תופעה מאד מוזרה שהתחילה בגרד לא נורמלי בשיער ובקרקפת לאחר החלקה (מס. 3 ולא נתקלתי בגרד) ואיכשהו נרגע לאחר כל מיני תרחיפים מהרופא עור ובאקורטן כמשחה לקרקפת, החלו פצעים מלא בכל הפנים והתפשט לצוואר ומעט לחזה זה ניראה כמו חחררה או אלרגיה ולא פצעים ממש.ולא שטפי דם. ב'ה.בהתחלה זה מאד גירד . עד שבבריקה המחשבה לשים אלוורה מצמח חי. תודה לא-ל זה נרגע אבל לא עברו הפצעים והעור לא חזר להיות חלק כמקודם מה יכולה להיות התופעה והאם יש סכוי לחזור לפנים חלקות???;( האם פילינג כימי או עמוק יכול לפתור את התופעה חזור
התופעה ממחזרת את עצמה לאחר שאתה מורחת סטרואידים בקרקפת והם יוצרים לך מראית עין של הטבה ( זמנית ) לאחר מכן מגיע הנזק ...הו נקרא ריבאונד של שימוש בסטרואידים ואת רק מחמירה את מצבך מהתרופות הללו. רופא עור לא יגלה את זה כי אחרת הוא יצטרך להכריז על פשיטת רגל מקצועית בהעדר תרופות אחרות ( אין לו כלום מלבד סטרואידים ) וכדי ליצור מראית עין של מתן טיפול הם ניתנים
שלום, התופעה שתיארת עשויה להיגרם ממחלות עור שונות: דלקת של זקיק השיערה, אקנה, אלרגיה ממגע, מחלות דלקתיות של הקרקפת המערבות גם את הפנים. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון קליני ואנמנזה מלאה. בהצלחה!