רואקוטן פעם שנייה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 27, שוקל 70 ק"ג, לוקח רואקוטן פעם שנייה(פעם אחרונה שלקחתי היה בתקופת הצבא) עבור אקנה בגב, מבקש לציין כי מצב האקנה בגב לא נורא אך למרות זאת האקנה ממשיכה לצמוח מדי יום. על פי המלצתה של הרופא שלי קיבלתי מינון של כ-40 מ"ג למשך שלושה חודשים, מקריאה באינטרנט ראיתי שצריך מינון של 120 מ"ג לכל ק"ג כך שהכמות המינמלית שאני צריך היא 8400 ק"ג, שאלתי היא-האם הכמות שאני אקח לשלושה חודשים לא קטנה מדי ועלולה לגרום להופעת האקנה מחדש? האם צריך לקחת גם בפעם השנייה את הכמות המינמלית של ה-120 מ"ג לק"ג? תודה רבה
שלום, לעיתים יש צורך בטיפול חוזר ברואקוטן. אני מעדיפה טיפול ממושך לפרק זמן של כ 8-12 חודשים במינון נמוך של עד 40 מ"ג ליום. ישנן גישות שונות ויש הנותנים גם מינון של 60 מ"ג ליום לתקופות קצרות. למרות משקלך, המינון המקסימאלי שהייתי נותנת הינו 40 מ"ג לתקופה ממושכת עד למנה מצטברת של 120-150 מ"ג לק"ג. בהצלחה!