דלקת סבוראית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוקת בת חודש שאובחנה כסובלת מדלקת עור סבוראית רציתי לדעת מה ניתן לעשות כדי להקל על הסימפטומים שמלווים בפריחה בפנים וקליפה בראש ובפנים. אבל לא משהו סטרואידי ובנוסף אני מניקה האם אני צריכה להוריד מזונות מסויימים כדי לא להחמיר את התופעה.
שלום ריקה לצורך מתן טפול יש לבדוק את בתך . איני יודע על פתרונות תזונתיים לבעיה. יש לזכור כי העיה לרוב חולפת מעצמה. על ידי מניעת האפשרות לתת תכשירים סטרואידיים מהרופא את מצמצמת דרמטית את האפשרות שלו לסייע לך