אדפרין ואזומד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך רציתי לברר יש לי קמטים וכתמים שנקראים מלסמה האם זה יעל שמארח אדפרין 0.1 בלילה ואתה אזומד ארבע אחוז גל בבוקר כדי שכל משחה תקבל את היכלות שלה האם זה נכון כך? תודה והאם זה יעיל כמו קליגמן?
שלום, לא די באזומד ואדפרין לטיפול במלזמה. במלזמה המכונה גם "מסכת הריון" ישנה דליפה של מלנין לדרמיס (השכבה השניה של העור) ולכן יש צורך בנוסחת גליקמן המתאימה לסוג העור והפיגמנטציה. בנוסף, במקרים מסויימים הטיפול המומלץ הוא טיפול משולב עם לייזר.בתום הטיפול ממליצה להשתשמש באופן קבוע בתכשיר הבהרה באחוז נמוך ל2-3 פעמים בשבוע. לטיפול ניתן לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה טלפון 036972424 בהצלחה!