רטאויט וקרם הגנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני להתייעץ לגבי מקדם ההגנה הנדרש/המספק בתקופת השימוש ברטאויט. קיבלתי המלצה לשימוש בקרם לחות מסויים המכיל מקדם הגנה +50 SPF. שאלתי היא: האם זה לא מוגזם ויכביד על עורי (ישמן אותו ויחסום אותו), בהתחשב בעובדה שהוא ממילא שמן וסבוראי עם פעילות יתר של בלוטות חלב ואקנה כתוצאה מכך (וגם סבוריאה)?? האם עדיף מקדם הגנה 30 SPF ?? או שזה לא מספק הגנה ראוייה בתקופת השימוש במשחה? בתודה מראש
שלום, ממליצה על שימוש במסנן קרינה עם SPF 34 ומעלה. חצי שעה לפני היציאה וכל שעתיים בשמש. היום ישנן חברות רבות שיש להן תכשירים בעלי מרקם קל הנספג בקלות. מדובר באמולסיה ולא בקרם והתכשיר מאוד נוח ונעים לשימוש. בהצלחה!