החלפתי את סבון האקניל לסבון פילינג
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברוב טיפשותי ניסיתי פילינג של גרנייר 3 פעמים בלבד בגלל המלצת חברה..העור שלי בהיר מאוד ורגיש אבל שמן עם קצת פיצעונים ושחורים באף.חשבתי שדווקא זה יעזור לפצעונים ולשחורים באף ולעור ויחדש אותו.אומנם זה אולי הוריד לי איזה ארבעה שחורים בצידי האף אבל מצד שני זה עשה לי מלא נקודות ורודות אדומות בולטות מאוד על כל הפנים וכתמים ורודים.ועברו כבר שלושה ימים מאז שניסיתי והכתמים והנקודות לא עוברים. אני ממש בלחץ וכבר בלי תקווה שזה יעבור לבד.מה לעשות?
שלום, טיפול לקומדונים "נקודות שחורות" הינו ניקוז ידני על ידי קוסמטיקאית מנוסה. כמו-כן, מומלץ להשתמש ברטין A לקומדונים. ישנן נגזרות שונות ותכשירים כגון: רטויט, אדפרין שעשויים מאוד לעזור. לגבי הכתמים האדומים שהופיע, הרושם שנגרם גירי לעור לאחר פילינג. לאבחון וטיפול ממליצה לפנות לרופא עור. בהצלחה!