אקנה וטיפול בו.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני מעוניין לדעת האם יש טיפול באקנה שאינו מכיל חומרים כמו קורטיזון ואחרים שיכולים לקמט לי את הפנים או כל חומר אחר שהוא לא תורם לי מאד לעור. ובכלל, האם שימוש בחומרים שכאלו הוא זמני והאקנה נעלמת, או שמא זה תמידי. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוני לאקנה יש בהחלט אפשרויות טפול ע"י תכשירים שאינם גורמים נזק ואינם מכילים קורטיזון. הטפול תלוי בחומרת המחלה שמחייבת בדיקת רופא. לא ניתן לבטיח תוצאות לצמיתות אך חלק מהתכשירים מאפשרים השגת הפוגות ממושכות ושפור דרמטי עד העלמות הנגעים.