הדרטקינון
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני משתמשת במשחה שהרופאה רקחה לי רטין איי והידרו קינון שמונה אחוז סיימתי טיפול והרופאה אמרה שאני יכולה להמשיך להשתמש לאורך כל החיים וכל השנה במשחה זו שזה כולל הידרוקינון שמונה אחוז ורטין 0.5 האם האפשר משחה זו להמשיך כל הזמן ללא הפסקה? כי אני רואה בפורומים שלכם שלא ככ טוב להשתמש בהדרוקינון תודה
שלום, הידרוקינון מדכא את ייצור המלנין על ידי הפרעה בתהליך של ייצור המלנין. שילוב עם רטין A משפר את מראה העור. לגבי הבטיחות בשימוש בהידרוקינון, ניתן להשתמש בו תקופה ממושכת. אני נוהגת להוריד את המינון ל 4% באופן קבוע כ 2-3 בשבוע. היות ותכשיר את מגביר את הרגישות לשמש חשוב חהקפיד על קרם הגנה.