חצ'קונים על הרגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמי ויוי, אני בת 23. לפני שבוע וחצי נפלתי על הברך ולאט לאט הפצע מגליד. לפני יומיים שמתי לב שעל הרגל שנפלתי עליה יצאו לי 8 חצ'קונים (עם רא' מוגלתי, נראים ממש כמו חצ'קונים רגילים שיש על הפנים), לא כואבים ולא מגרדים פשוט לא יפים. רציתי לדעת איך ניתן לטפל בזה? האם טבליות אוגמנטין יכולים לעזור לי? תודה רבה מראש!
שלום, רושם כי מדובר בפוליקוליטיס. המתאפיינת בדלקת של זקיק השערה המלווה בהצטברות של מוגלה ואדמומויות. במקרים קלים אפשר לטפל מקומית בסבון דרמקס או סבון פוליקולי (אין צורך במרשם) ומקומית במשפחת מופירוצין עם מרשם רופא. במקרים קשים הטיפול הינו אנטיביוטי לרוב במינוציקלין. בהצלחה!