פלוקנול (fluconazole)
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום קיבלתי מרשם לפלוקנול 200 מ"ג פעם בשבוע למשך חודש, לבנתיים, לפטרת ציפורניים קלה. לקחתי את הכדור הראשון ב7/10 ואת השני ב15/10. ובארבע ימים האחרונים אני מרגיש עייפות בלתי מוסברת. אני הולך לישון ב7 בערב מרוב תשישות ורעב מאוד כל שעה וחצי גם אחרי ארוחות. זה אף פעם לא קרה לי. תופעת לוואי כזאת קיימת מהתרופא ? ואיך עלי להתייחס לזה ?
שלום, עייפות ותשישות מופיעות ברשימת תופעות הלוואי הנדירות של התרופה. במידה והעייפות ממושכת ולא הייתה קודם לכן ממליצה לפנות לרופא עור המטפל ולנסות תרופה חלופית. כמו כן, כדאי להשלים תפקודי תריס היות ותת תריסיות עשויה גם היא לגרום לעייפות. בהצלחה!